Nya tider!

Såå, jag har funderat på det här ett tag nu om jag kanske skulle börja skriva igen. Och here I am 😉 ryggläge i soffan och dör typ svettdöden.. om det nu finns nåt som heter så?! Imorgon är det dags för sista jobbveckan, sen är jag free as a bird fram tills jag åker upp mot Dalarna och sista året på folkhögskolan. Hösten kommer bjuda på lite roliga grejer… bla en resa till Turkiet men det berättar jag mer om senare 🙂 haft en jävligt bra sommar hittills och jag hoppas den fortsätter så! Så där ja, en liten uppdatering gjord och det kommer komma mer…

image

Ciao!

One thought on “Nya tider!

Kommentera

