Free as a bird!

Morsning korsning! Inget mera jobb nu och jag är nu free as a bird fram tills det är dags att dra upp mot Dalarna och skolan igen (Y) Helgen bjöd på middag med Johanna och igår körde jag gokart för första gången 🙂 Det var så jävla kul! Frida och jag var ute och cyklade och helt plötsligt fick vi för oss att vi skulle svänga in på gokartbanan.. spontant och kul att bränna av lite gummi sådär en söndag 😉

Idag regnar det lite och det betyder städa och tvätta lite :/ kanske inte det roligaste man kan göra av resten av sina lediga dagar men wtf även det måste ju göras…

Bestämde mig förresten för en grej igår.. jag måste börja träna igen. Jag som många andra har en förkärlek till sötsaker och annat gott och under sommaren har det inte blivit så mycket träning och man har gärna slappat och käkat gott istället. Någon som känner igen sig? Och vad ska jag göra åt saken? Jo jag börjar idag men en månad utan godis och annan skit 🙂 känns bra att kunna skriva det här för då blir det inte lika lätt att fuska 😉 Beundrar verkligen dom som bara kan snöra på sig löparskorna tidigt på morgonen och bara riva av så där en 1 mil innan frukost eller dom som faktiskt springer till jobbet… respekt!

Nä nu ska jag ner i tvättstugan…

Ciao!

Kommentera

