John Cleese and a bitch please

Fråga mig inte vart rubriken kommer ifrån… har umgåtts en hel del med Frida den här veckan och det har blivit väldigt mycket flumskratt. Mer sånt skratt åt folket 😉 känner mig denna kväll helt slutkörd.. begav mig imorse till Stockholm för att möta upp Madde och sen åka till Grönan. Åkte Insane för första och sista gången.. trodde helt seriöst att jag skulle dö! Känner mig fortfarande helt groggy men antar att det beror på att jag inte sov så många timmar natten till idag, hehe! Imorn blire träning och sen lite kvalletid med mamsen 🙂

Nu ska jag kika vidare på Sommar Krysset

Ciao!

Kommentera

