Paradise Hotel

Jag bara älskar den här dagen, ikväll börjar ju Paradise Hotel, and that’s just awesome 😀 Så vad har hänt sen sist.. jo jag har börjat packa ner mitt liv igen i resväskor och lådor för på söndag åker jag upp mot Dalarna och skolan igen. Lite tråkigt att behöva lämna sina vänner här hemma men ändå kul att komma upp till skolan och träffa polarna där. Kommer ihåg att för ett år sen så packade jag med skräckblandadförtjusning inför just det där ögonblicket.. ögonblicket då jag lämnade den där trygga platsen i soffan hos mamma och kom till en plats där jag inte kände en kotte, men se så bra det gick 🙂 Känner mig stolt över själv att ha gått från en väldigt blyg brud till en lite mer spontan brud med en jävla massa olika framtidsdrömmar (Y) Men nog om det..

Efter att igår under powerwalken upptäckt att jag troligen har lyckats överträna mina vader så känner jag mig lite nerslagen idag. Kände inte någon direkt motivation till träning idag så det får bli ryggläge i soffan med lite kvarg och daim 😛 Men har lovat mig själv en sak… jag ska inte sluta träna bara för att jag har fått ett litet hinder 😉 #minresaräknas motherfuckers (Y)

Dags för soffmode men bjuder på en selfie….

IMG_20140813_103207

Ciao!

Kommentera

