Gotland

Go dagens! Spenderat denna lördag åt att flyttstäda… imorn bär det av mot Dalarna och nästa vecka flyttar mina hyresgäster in. Känns jävligt trist att behöva lämna min fina lilla lägenhet, men får tänka positivt att jag ju flyttar in igen om 6 månader igen 😉 det ser snarare ut som ett bombnedslag här än städat, hehe. Har typ banat som en liten stig mellan alla lådor och väskor.

Har btw hunnit med en liten resa med papsen till Gotland så här innan skolstart 🙂 Kom i tisdagsmorse till ett sjukt blåsigt och kallt Gotland typ 14-15 grader och snålblåst, men vi åkte över till Fårö, tittade på raukar och käkade lunch. Sen bar det av mot hotellet, checkade in och tog en promenad in till  Visby för att hitta nåt ställe att käka middag på. Annars har vi chillat, gått guidad tur längs ringmuren, cyklat 2 mil (fortfarande ont i arsle och vader) och käkat gott. Skulle egentligen också ha gått i Maria Werns fotspår men det var slut för säsongen… morr! Förresten vad tycker ni om den nya säsongen av Paradise Hotel? JAG ÄLSKAR DEN! Hehe fast det kanske ni redan kunde räkna ut? 😉 Det vart helt klart bättre när ”hunkarna” kom in. Oj vad ytligt detta inlägg blev men det kommer säkert bli lite analyseringar här om vem som egentligen borde ha åkt ut osv… Ikväll blir det väldigt lugnt, fortsätta städa, käka lite och städa lite till. Kanske blir lite tv och något lördagsgott. Ja jag sköt upp min nyttiga månad en vecka 😉 Men nu ska jag verkligen ta tag i det här. No more exucuses! Ett litet uppehåll i Turkiet iof, men sen så kör jag igen. (Y) Stålarsle here we come 😛

Inget mer att skriva för denna gång, men stay tuned.

Ciao!

Kommentera

