The bitch is back

What up homies? Första veckan tillbaka i skolbänken lider mot sitt slut och jag måste säga att jag fortfarande är sjukt trött trots att jag varit typ bara chillat hela helgen… så vad har hänt denna helg? Jo åkte hem i fredags till Uppsala och sov hos mamma över helgen, igår flyttade vi det sista från min lägenhet och så var Frida här och käkade på kvällen och idag har jag lämnat nyckeln till mina hyresgäster och käkat lunch med papsen. Upptäckte förresten igår att någon jävligt irriterande människa slitit loss sadeln på min cykel och lagt den på pakethållaren… Who da fuck does that??? Dessutom så saknas det en del som sadeln ska sitta på…. Blir så jävla frustrerad! Känner bara för att visa långfingret för omvärlden när jag tänker på det… Men men.

Imorn drar jag tillbaka till en ny vecka i skolan efter en helg med mammas gooooda mat 🙂 inget fel på skolans käk men inget slår mamma mat. Känns som att jag håller på att bli lite snuvig med har inte tid att vara hemma så ska försöka mota bort dessa äckliga bakterier och hålla mig frisk. Träning, sömn och vitaminer 😉 Helgens träning vart en powerwalk imorse och sen hem och käka frukost. På nåt sätt så smakar frukosten mycket bättre om man tränat innan (Y) efter det så försöke jag mig på att göra protein brownies.. tror dock att jag hade dom inne i ugnen för länge :/ men mamma tyckte iaf om dom 😉

Nu tänker jag chilla resten av denna söndag! Men bjussar på en bild från denna vecka i fina Dalarna…

                    IMG_20140827_111438  Ciao!

One thought on “The bitch is back

Kommentera

