Förkyld…

Jajamen som rubriken lyder så har jag dragit på mig en förkylning sen sist -.- Inte det roligaste man kan göra direkt men med alla nya människor man möter i skolan varje dag så antar jag att det går en hel del förkylningar just nu. Blää! Måste typ fundera på vad jag gjort sen sist.. hehe, minnet är bra men kort 😉

Hade äntligen kommit igång hyffsat bra med träningen men får väl ta en paus tills jag blir frisk….. Var hemma i Uppsala igen över helgen för att hinna rösta. Hann även med lite kvalletid med både mamma, pappa, Frida och Johanna. Dock inte alla fyra samtidigt 😉 Tog en sväng på stan med Johanna i lördags och kollade på skor. Hittade ett par jävligt snygga som fick följa med mig hem 🙂 Och sen tog vi en fika (Y) Och igår träffade jag Frida, vi skulle gått på en Sirius bandy träningsmatch men det var så skönt ute i solen att ingen av oss ville gå in i en kall ishall så vi satt ute och snackade skit istället (Y) Har kommit på att jag kanske skulle bli bättre på att ta lite bilder och ha med i inläggen, or?

Nu ska denna snorkråka lägga sig i sängen och kolla på någon serie men vi hörs.

 

Ciao!

 

One thought on “Förkyld…

Kommentera

