Still sick

Go dagens! Okej asså jag orkar inte vara förkyld längre, efter gårdagens skrattanfall så mår min hals inte så bra idag 😉 Trotts förkylning så stannad jag kvar på skolan i helgen. Igår drog vi till Avesta och badade och sen vart det pizza… kanske inte mitt smartaste val att bada heller men vafan gjort är gjort. Allt vart rätt så flummigt igår hehe, förstår egentligen inte varför man kan skratta så mycket åt att spela finns i sjön… Idag blir det mest att chilla för min del, men undrar hur länge jag kommer kunna hålla det hehe.

Vill verkligen bli frisk nu så jag kan få börja träna igen. Så jävla tråkigt att bara sitta på arslet dagarna i enda. Har iaf fått en del gjort i skolan nu när jag inte kunnat göra så mycket annat 😉 Skulle behöva plugga lite idag men gud vad jag inte vill sitt med näsan i en engelskabok under helgen. Det är fint väder och jag skulle hellre sätta arslet på cykeln och riva av några mil. Nu är det förresten bara 18 dagar kvar tills jag drar till Turkiet med Frida och Madde 😀 Längtar så jag nästan spricker. Min mentor var inte så där jättehaj på att bevilja min ledighet men lovade människan att jag skulle plugga lite i solstolen xD På svenskan under hösten ska vi läsa ”Kejsaren av Portugallien” av Selma Lagerlöf… känner mig inte så specielt taggad till det men ska försöka ta mig igenom den så gott det går. Tack och lov finns det en deadline annars har jag en kännsla av att boken mest skulle bli liggandes hehe. Deadlinen är kring höstlovet och innan dess ska vi även ha hunnit skriva en upsatts om boken. Känner så jävla smart som sitter och faktiskt skriver om vad jag gör i skolan, men kom typ inte på nåt annat att skriva om.

Bjussar på lite bilder från den gångna veckan…

20140914_112557

IMG_20140911_184556Detta vart nog mitt mest osamanhängade inlägg någonsin..

Ciao!

One thought on “Still sick

Kommentera

