Life is good!

Go dagens! Är så sjukt jävla nervös, på måndag ska jag på min första riktiga anställningsintervju. Iiiiiih! Skrev ju sist att jag tänkt söka sommarvikariat på hos Securitas på Arlanda och sagt och gjort jag skickade förra helgen in min ansökan och guess what? Igår ringde dom äntligen och vill att jag ska komma på anställningsintervju nästa vecka 😀 Happyface over here! This is the shit, tankarna just nu är dock ”shit tänk om jag råkar säga fel saker, eller tänk om dom tycker jag är helt dum i huvudet?” Men får försöka vara mig själv även fast det kanske inte är så lätt i såna situationer. En annan sak jag har tänkt på… vad fan ska man ha på sig :/ kommer ju typ riva ut hela garderoben i helgen 😉 oj vad jag lät som är fjortis där men anyway.

Men nu ska jag försöka lugna mina nerver och skriva om något annat. Har hunnit ha ett väldigt mysigt sportlov sen sist. Hade lite längre sportlov eftersom det var skidvm i Falun och skolans rum skulle hyras ut som logi. Pojkvännen kom på fredagen för att spela innebandymatch i Uppsala och sen på söndagen åkte vi upp med pappa till stugan i Norrland för att åka skidor 🙂 Calle lärde sig åka slalom och jag slipade lite på svängtekniken 😉 Några vurpor men inga ben brutna. Hann även med att käka middag med Towe och Johanna och sen hänga med Frida.

2015-03-06 11.40.02

You have to live your life with passion!

Den här helgen är det kvarhelg på skolan, vet dock inte vad vi ska göra men sovmorgon kan jag säga att det kommer bli 😛

Nu blir det lite lunch innan vi ska in till stan i eftermiddag.

Ciao!

Kommentera

