Förkyld!

Fuck my life… har lyckats dra på mig en smärre förkylning 😦 Var förresten på anställningsintervjun i måndags och den gick så jääävla bra 😀 Är så sjukt stolt över mig själv att jag gjorde detta. Men var extremt nervös innan 😉 Min kära mamma var snäll att skjutsa mig dit och även hon var lite nervös hehe. En fråga som jag självklart misstolkade lite var ”vad tycker du om att ta på folk?” hahaha dom menade självklart att om man jobbar där så måste man kunna kroppsvisitera folk men med min nervositet den dagen så tolkade jag det först på helt fel sätt…. xD

Efter intervjun åkte vi tillbaka till Uppsala och käkade lunch på Max innan mamsen skjutsade mig till tåget, en kort visit hemma med andra ord. Om några veckor får jag svar på om jag fått jobbet eller inte och jag hoppas verkligen att jag får det för det skulle vara så underbart eftersom att detta är något som jag verkligen vill.

20150309_204828

Tillbaka hos min bättre hälft ❤ 😉

Imorgon är det torsdag med bara tre lektioner vilket är väldigt skönt och sen fredag och äntligen helg (Y)

Detta vart ett kort inlägg men är för trött för att skriva mer idag.

Ciao!

Kommentera

