Host, host!

Tjenixen! Fortfarande förkyld och det börjar bli liiite jobbigt. Morr! Detta måste ju typ vara förkylningen från helvete….

Men snart  är det helg och tur är väl det!?! Inte hänt så mycket sen sist. plugg, plugg och åter plugg. Sitter spänd av förväntan varje dag och väntar på att Securitas ska ringa och säga om jag gått vidare till utbildningen eller inte, hoppas hoppas 🙂 Det iof bara gått en vecka sen jag var där men jag vill så gärna ha det där jobbet. Kände mig lite barnslig idag och tänkte ”fan vad coolt att få jobba i uniform” hehe 😉 Men det är väl bara att vänta…. sånt som jag inte är så bra på. I vissa lägen sviker tålamodet mig totalt och jag vill att saker ska hända på en gång 😉 (Tror min kära mor känner igen sig där) Eller vad säger du mamma?

I helgen följer Calle med mig hem till Uppsala, pappa och min styvmorsa är utomland på kryssning så vi ska få bo i deras lägenhet under helgen (Y)

Min bror ringde mig idag och frågade ”vet du vart farsan håller hus?” Jag: Ja han och Gittan har åkt på kryssning i karibien. Brorsan: Jaså, det hade jag ingen aning om… man bah ööööh ibland undrar jag om pappa är senil eller om brorsan har glömt att pappa nämnt det 😉 Kom förresten just på att jag har prov i litteraturhistoria imorn bitti… :/ Ska kunna lista upp olika tidsepoker inom litteraturen och när det gäller sånt så är mitt minne en färskvara. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag sitta fem minuter innan och försöka komma ihåg allt jag läst kvällen innan. Det jag kommer ihåg just nu är att på medeltiden fanns det en författare som hette Snorre, hahahaha (garvar läppen av mig) i skrivande stund är humorn ganska låg och jag försöker att inte as flabba totalt 😉 Men vad tänkte folk på den tiden när man döpte sitt barn till Snorre? Skulle man döpa en unge till det idag så skulle ju ungen bli mobbad för resten av sitt liv. Shit pommes frites asså xD

Nä nu ska jag försöka plugga lite men kommer nog fastna framför Candy Crush eller facebook om jag känner mig själv rätt…

Live your life with passion ❤

Ciao!

One thought on “Host, host!

Kommentera

