Vår!

Go dagens gott folk! Inte varit så aktiv här de senaste två veckorna typ, men har varit så trött på kvällarna att jag helt enkelt inte orkat… Och sen har det varit påsklov också 🙂 haft Calle på besök under största delen av lovet ❤vi har chillat, hängt lite på stan och så har han fått mig att börja kolla på Game of Thrones. En helt awesome serie som jag inte fattar varför jag inte börjat kolla på den tidigare.
Har även hunnit träffa Frida, Johanna och Towe i olika omgångar, ett bra lov med andra ord 👍 ligger i skrivande stund i sängen och bara chillar. I helgen är det kvarhelg igen och det ska bli skönt att slippa trängas på ett tåg på fredag 😉 insåg förresten häromdagen att det inte är långt kvar tills jag slutar på denna underbara skola 😦 har sökt ett år till men har inte fått reda på om jag kommit in ännu. Om jag inte kommer in så kommer jag sakna denna skola sjukt mycket! Att börja här var nog det bästa beslut jag nånsin gjort. Har lärt känna många fina människor och dessutom hittat kärleken, okej det där kanske lät lite cheesy men wtf;)

Nu bli det en chill kväll med några avsnitt av Game of Thrones.
Btw hade

image

image

      Min bättre hälft ;)💞
Ciao!

One thought on “Vår!

Kommentera

