Ovisheten

Nu var det ett tag sen igen som jag skrev något… men kände att jag just nu var tvungen att ventilera mig lite.

Satt just och kollade på bilder från det gångna året och inser att jag kommit till ytterligare en milstolpe i livet… Att söka jobb.

Hade ju sökt ett år till på skolan men kom tyvärr inte in. Att inte ha sin höst planerad känns rent ut sagt skitjobbigt. Att gå på folkhögskola är något som jag tycker att alla borde uppleva. Jag har utvecklats så himla mycket under dessa två år i Dalarna. Jag har träffat de mest fantastiska människorna och framförallt världens underbaraste dalakarl ❤ Men att hösten är lite ovis kanske inte är så tokigt ändå 😉

IMG_0913

mitt mål är fortfarande att få mitt absoluta dröm jobb. Men nog om det….

Senaste tiden har spenderats i norrland, hemma, i Dalarna och på en kryssning (Y) Kryssningen var för att fira att två av Calles kompisar varit tillsammans i tio år.

Nog för nu, måste sortera tvätt, en av favorit sakerna när man flyttat hemifrån 😉

Ciao!

One thought on “Ovisheten

Kommentera

