Läsning = vuxenpoäng?

Go dagens! Ligger i skrivande stund i sängen och försöker bli trött. Har kommit på att jag kanske skulle köpa en ny bok och börja läsa på kvällen 👍 har haft världens mysigaste dagar med pojkvännen men nu har åkt hem och jag får inte träffa honom på en vecka. Dom första dagarna går bra men sen börjar det bli som en kliande kännsla i kroppen efter kärlek 😉 Am I right? Har i alla fall lite planer för helgen.. På lördag ska jag och Frida åka och reka lite mobiler, måste ha en ny snart för den jag har börjar lagga och blir så sjuuukt frustrerad varje gång…… Och på söndag blir det nog en sväng till Ikea med pappsen. Måste ha nya gardiner till lägenheten och lite annat smått och gott.
Detta inlägg vart kort men mina ögonlock faller snart ihop 💤

Ciao!

3 thoughts on “Läsning = vuxenpoäng?

Kommentera

