Sovtåget

Well well, ligger i skrivande stund i sängen och har de närmsta två timmarna försökt somna… 😴 är jättetrött men det verkar vara totalt omöjligt.
Helgen har i alla fall spenderats hos pojkvännen i Dalarna ❤ åker dit igen i veckan för sen åker han tillbaka till skolan och då ses vi inte på några veckor. Det känns lite jobbigt men det ska nog gå bra, jag menar vi lever ju inte direkt på stenåldern för det finns ju faktiskt Skype, sms, Facebook och telefoner 😉 innan jag beger mig till dalarna igen så ska jag försöka plugga lite körkortsteori. Jag måste verkligen ta tag i den saken nu. Mitt mål är att ha körkort till våren fast det skulle ju vara guld om jag lyckades fixa det till jul. Sen blir det väl lite vanliga vardagssysslor… städa, tvätta och träna 💪mammas badrumsvåg höll för ett tag sedan på att åka ut från balkongen 😕 (kallar det sambo kilon) ;). Imorn blir det sol och bad med mamsen ute i fjällnora. Bjussar på en selfie från en tråkig tågresa i fredags…

image

Nu tror jag faktiskt att jag snart somnar 👍

Ciao!

One thought on “Sovtåget

Kommentera

