Idol!

Jaha ja, denna helg gick väldigt fort.. lite för fort om jag får säga det själv.
Har haft besök av min kära dalakarl under helgen men imorse var det dags för honom att bege sig tillbaka till skolan. Känns lite tomt i lägenheten nu men på fredag ses vi igen och denna gång åker jag till honom i dalarna :)snart dags för Idol men tänkte passa på att skriva lite…
Sen sist har jag varit på hockey (Leksand -Brynäs) med Calle och hans familj, varit på möte om ev praktik, käkat middag hos mamma och sen hos pappa. Har även hunnit med att baja bullar som jag tänkte att Calle kunde ta med sig till skolan och mumsa på på kvällarna men ena plåten vart liiiite bränd så det blev inga kvar… hehe 😉 i veckan går flyttlasset till mammas nya lägenheten så jag får väl ta fram mina för tillfället obefintliga biceps 😉 har varit så sjukt seg idag. Har dammat av mina One Tree Hill  boxar och haft ett litet maraton framför datorn 😋en sån där dag när jag bara legat i soffan och inte gjort så mycket. Men imorn blir det andra bullar. Ska städa, städa och åter städa. Jag har plockat undan det mesta men mun garderob ser ut som ett bombnedslag. Ooops! Ska även kolla med papsen om han har tid för lite övningskörning 🚗 nån gång ska jag väl lyckas ta det där förbannade körkortet. Siktar att ha det till våren men att ha det till jul skulle vara guld 👍skulle vara så skönt att kunna ha den friheten ☺

Nu ska jag slänga mig i soffan för det börjar bli dags för Idol!

Ciao!

Kommentera

