Jobbiga tider

Tjenixen! Inte skrivit här på ett tag nu. Har inte mått så bra den senaste tiden men det börjar bli bättre 👍letar fortfarande praktik och jag tror att jag hittat en eventuell praktikplats. Men fan vilken tid det har tagit… hela sommaren och i princip hela hösten. Har liksom börjat tröttna på att gå hemma hela tiden. Att jag inte kom in på skolan i dalarna igen har tagit väldigt hårt. Jag kände att jag liksom kunde vara mig själv där och att jag inte har varit redo för de så kallade ”vuxenlivet” men jobb och allt vad den innebär. Vissa andra saker har också tagit väldigt hårt men det låter jag bli osagt. Känner inte för att berätta det för hela omgivningen 😉 imorn kommer rörmokaren hit för min dusch har gått sönder och han kommer dessutom okristligt tidigt så jag borde egentligen gå och lägga mig 😴 sen blir det en tur till Ikea imorn för att inhandla en byrå 👍

Det var allt för nu!

Ciao!

One thought on “Jobbiga tider

Kommentera

