Inredningsprojekt!

Go dagens! Ligger klarvaken i min säng och kan verkligen inte somna… somnade en stund vid cirkus halv nio och vaknade en timme efter med ett ryck :?har ingen jävla aning om vad jag ska göra nu… kan ju inte direkt börja städa för det lär ju inte vara så populärt hos grannarna 😉 har inte skrivit på ett tag igeeen men jag ska försöka bättra mig. Imorgon blir det lite övningskörning med papsen och sen en lunch med honom och min käre storebror 🙂 har ingen aning om vad jag ska göra i helgen men det lär väl bli lite mer julklapps shopping och lite plugg för körkortet. Med risk för att låta som en fjortis nu men jag har hittat en så sjuuukt snygg klänning på HM men den finns inte i Uppsala.. ska man seriöst behöva åka till Stockholm enkom för att köpa en klänning?!? Hmm… får väl ta det i samma veva som jag hälsar på syrran där nästa vecka ☺ vad det gäller praktik så står det stilla igen… skulle ha haft ett möte på en eventuell praktikplats i onsdags men det vart inget för min arbetakonsulent vart sjuk 😩 men hoppas på att kunna ha mötet nästa vecka för jag står inte ut att gå hemma dagarna i ändå längre. Det finns ju liksom inte så många bra serier kvar att kolla på hehe 😜 har förresten ett litet inredningsprojekt på g i min lägenhet….

image

Jävlar så nöjd jag vart 👍nu är det bara ny soffa, nytt soffbord och lite annat smått och gott kvar att fixa men det får bli efter jul.

Måste verkligen försöka sova nu. Men detta vart iaf en liten uppdatering.

Ciao!

Kommentera

